Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9317
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖара, Ганна Іванівна-
dc.date.accessioned2023-09-14T09:21:01Z-
dc.date.available2023-09-14T09:21:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЖара Г. І. Аксіологія та акмеологія індивідуального здоров’язбереження сучасного вчителя у системі неперервної педагогічної освіти. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. 2019. Вип. 30. С. 58-68.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9317-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано теоретичні основи Формування компетентності індивідхшьного здоров Збереження сучасного вчителя з позицій аксіологічного та акмеологічного підходів. Оскільки здоров’я людини є найвищою й абсолютною суспільною цінністю. система підготовки учителів потребує нового переосмислення з погляду подвійної орієнтації до ціннісних аспектів збереження і зміцнення здоров’я. Передусім є необхідність сформувати ціннісне ставлення майбутнього педагога до його власного здоров’я, а після нього переорієнтовувати його педагогічні дії на збереження здоров’я учнів. Планування індивідуального валеогенезу здійснюється шляхом набуття ціннісного досвіду індивідуального здоров’язбереження вчителя у процесі професійної підготовки та розвитку компетентності індивідуального здоров’збереження через апробацію цього досвіду у професійній і повсякденній діяльності.en_US
dc.publisherНауковий часопис НПУ імені М. П. Драгомановаen_US
dc.subjectвчительen_US
dc.subjectздоров’яen_US
dc.subjectкомпетентність індивідуального здоров Збереженняen_US
dc.subjectаксіологічний підхідen_US
dc.subjectакмеологічний підхідen_US
dc.subjectнеперервна педагогічна освітаen_US
dc.titleАксіологія та акмеологія індивідуального здоров’язбереження сучасного вчителя у системі неперервної педагогічної освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.