Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9317
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жара, Ганна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-14T09:21:01Z | - |
dc.date.available | 2023-09-14T09:21:01Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Жара Г. І. Аксіологія та акмеологія індивідуального здоров’язбереження сучасного вчителя у системі неперервної педагогічної освіти. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. 2019. Вип. 30. С. 58-68. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9317 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано теоретичні основи Формування компетентності індивідхшьного здоров Збереження сучасного вчителя з позицій аксіологічного та акмеологічного підходів. Оскільки здоров’я людини є найвищою й абсолютною суспільною цінністю. система підготовки учителів потребує нового переосмислення з погляду подвійної орієнтації до ціннісних аспектів збереження і зміцнення здоров’я. Передусім є необхідність сформувати ціннісне ставлення майбутнього педагога до його власного здоров’я, а після нього переорієнтовувати його педагогічні дії на збереження здоров’я учнів. Планування індивідуального валеогенезу здійснюється шляхом набуття ціннісного досвіду індивідуального здоров’язбереження вчителя у процесі професійної підготовки та розвитку компетентності індивідуального здоров’збереження через апробацію цього досвіду у професійній і повсякденній діяльності. | en_US |
dc.publisher | Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова | en_US |
dc.subject | вчитель | en_US |
dc.subject | здоров’я | en_US |
dc.subject | компетентність індивідуального здоров Збереження | en_US |
dc.subject | аксіологічний підхід | en_US |
dc.subject | акмеологічний підхід | en_US |
dc.subject | неперервна педагогічна освіта | en_US |
dc.title | Аксіологія та акмеологія індивідуального здоров’язбереження сучасного вчителя у системі неперервної педагогічної освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Аксіологія та акмеологія індивідуального здоров’язбереження сучасного вчителя у системі неперервної педагогічної освіти.pdf | 268.56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.