Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9317
Назва: | Аксіологія та акмеологія індивідуального здоров’язбереження сучасного вчителя у системі неперервної педагогічної освіти |
Автори: | Жара, Ганна Іванівна |
Ключові слова: | вчитель здоров’я компетентність індивідуального здоров Збереження аксіологічний підхід акмеологічний підхід неперервна педагогічна освіта |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова |
Бібліографічний опис: | Жара Г. І. Аксіологія та акмеологія індивідуального здоров’язбереження сучасного вчителя у системі неперервної педагогічної освіти. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. 2019. Вип. 30. С. 58-68. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано теоретичні основи Формування компетентності індивідхшьного здоров Збереження сучасного вчителя з позицій аксіологічного та акмеологічного підходів. Оскільки здоров’я людини є найвищою й абсолютною суспільною цінністю. система підготовки учителів потребує нового переосмислення з погляду подвійної орієнтації до ціннісних аспектів збереження і зміцнення здоров’я. Передусім є необхідність сформувати ціннісне ставлення майбутнього педагога до його власного здоров’я, а після нього переорієнтовувати його педагогічні дії на збереження здоров’я учнів. Планування індивідуального валеогенезу здійснюється шляхом набуття ціннісного досвіду індивідуального здоров’язбереження вчителя у процесі професійної підготовки та розвитку компетентності індивідуального здоров’збереження через апробацію цього досвіду у професійній і повсякденній діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9317 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Аксіологія та акмеологія індивідуального здоров’язбереження сучасного вчителя у системі неперервної педагогічної освіти.pdf | 268.56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.