Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9406
Назва: | Формування системного бачення у студентів на прикладі дослідження феномену музики в античній культурі |
Автори: | Пуліна, Вікторія Іванівна Стрілюк, Олена Борисівна |
Ключові слова: | сучасна освіта інноваційна культура студентів системне мислення у студентів феномен музики антична культура |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Інновації в освіті: Тези доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю |
Бібліографічний опис: | Пуліна В., Стрілюк Є. Формування системного бачення у студентів на прикладі дослідження феномену музики в античній культурі. Інновації в освіті: Тези доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, Чернігів, 27 червня 2023 р. Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка, 2023. С. 41-44. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна освіта передбачає формування інноваційної культури студентів, що сприятиме виробленню критичного мислення, розкриватиме пізнавальний потенціал особистості, надаватиме можливостей набуття навичок орієнтування в інформаційному просторі та плідно його використовувати. За твердженням сучасних науковців «інноваційна культура – феномен, що органічно об’єднує питання науки, освіти, культури з соціальною і, перш за все, професійною практикою» [1, с.6]. Іншими словами, інноваційна культура певною мірою спрацьовує як система, що поєднує в собі різні вектори розвитку особистості студента і призводить до всебічного розкриття його потенціалу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9406 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування системного бачення у студентів на прикладі дослідження феномену музики в античній культурі.pdf | 415.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.