Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9454
Назва: Демократичні засади у математичній освіті
Автори: Богдан, Тетяна Миколаївна
Стрілецька, Н.М.
Ключові слова: розвиток культури демократії
математична компетентність
задачі
дошкільна освіта
початкова освіта
Дата публікації: 2023
Видавництво: Toronto, Canada
Бібліографічний опис: Богдан Т.М., Стрілецька Н.М. Демократичні засади у математичній освіті. The 4 International scientific and praktikal conference “Scientific research in the modern world” (February 9 – 11, 2023), Toronto, Canada. 2023. P. 248-257.
Короткий огляд (реферат): Одним із ключових завдань реформування української освіти є розвиток наскрізної компетентності демократичного громадянства. У статті подані приклади викладання математичних дисциплін на демократичних засадах на спеціальностях «Дошкільна освіта» та «Початкова освіта» у Національному університеті «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9454
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Демократичні засади у математичній освіті.pdf753.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.