Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9481
Назва: Особливості структури STEM-середовища в закладах освіти
Автори: Мехед, Ольга Борисівна
Ключові слова: STEM-середовище
STEM-освіта
STEM-діяльність
заклади освіти
Дата публікації: 2023
Видавництво: Електронний збірник наукових праць ЗОІППО
Бібліографічний опис: Мехед О. Б. Особливості структури STEM-середовища в закладах освіти. Електронний збірник наукових праць ЗОІППО. 2023. № 3(55). С. 161–165.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості структури STEM-середовища в закладах освіти в контексті реалізації концепції «Нова Українська Школа». Зазначено, що підготовка до STEM-діяльності вимагає комплексного підходу, що орієнтований на сучасні освітні вимоги та потреби суспільства. Вчителі повинні бути готові до активної ролі у формуванні майбутнього покоління громадян України, сприяючи їх розвитку та вихованню в дусі громадянської відповідальності та готовності до життя в сучасному світі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9481
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості структури STEM-середовища в закладах освіти..pdf287.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.