Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9490
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зайченко, Наталія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-17T13:24:32Z | - |
dc.date.available | 2023-11-17T13:24:32Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Зайченко Н. І. Солідарність як мета соціального виховання в іспанському педагогічному дискурсі на рубежі ХІХ – ХХ ст. Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. 2018. № 4 (44). Т. 1. С. 33–35. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9490 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено спробу з’ясувати, як було представлено один з аспектів мети соціального виховання — солідарність — в іспанському педагогічному дискурсі на рубежі ХІХ — ХХ ст. Визначено, що просвітницька ідея солідарності пов’язувалася іспанськими педагогами з прагненнями в процесі соціального виховання досягти консолідації суспільства й оновлення рідної країни. | en_US |
dc.publisher | Міжнародний науковий журнал “Інтернаука” | en_US |
dc.subject | солідарність | en_US |
dc.subject | соціальне виховання | en_US |
dc.subject | мета соціального виховання | en_US |
dc.subject | іспанський педагогічний дискурс | en_US |
dc.subject | іспанські педагоги | en_US |
dc.title | Солідарність як мета соціального виховання в іспанському педагогічному дискурсі на рубежі ХІХ – ХХ ст. | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Солідарність як мета соціального виховання в іспанському педагогічному дискурсі на рубежі ХІХ – ХХ ст..pdf | 258.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.