Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9490
Назва: | Солідарність як мета соціального виховання в іспанському педагогічному дискурсі на рубежі ХІХ – ХХ ст. |
Автори: | Зайченко, Наталія Іванівна |
Ключові слова: | солідарність соціальне виховання мета соціального виховання іспанський педагогічний дискурс іспанські педагоги |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Міжнародний науковий журнал “Інтернаука” |
Бібліографічний опис: | Зайченко Н. І. Солідарність як мета соціального виховання в іспанському педагогічному дискурсі на рубежі ХІХ – ХХ ст. Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. 2018. № 4 (44). Т. 1. С. 33–35. |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено спробу з’ясувати, як було представлено один з аспектів мети соціального виховання — солідарність — в іспанському педагогічному дискурсі на рубежі ХІХ — ХХ ст. Визначено, що просвітницька ідея солідарності пов’язувалася іспанськими педагогами з прагненнями в процесі соціального виховання досягти консолідації суспільства й оновлення рідної країни. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9490 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Солідарність як мета соціального виховання в іспанському педагогічному дискурсі на рубежі ХІХ – ХХ ст..pdf | 258.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.