Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9491
Назва: Регенераціоністські мотиви іспанського педагогічного дискурсу на межі ХІХ – ХХ ст.
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: «просвітницький регенераціонізм»
іспанські інтелектуали
іспанський педагогічний дискурс
регенераціоністські мотиви
народне просвітництво
культурне прогресування
Дата публікації: 2019
Видавництво: Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. Регенераціоністські мотиви іспанського педагогічного дискурсу на межі ХІХ – ХХ ст. Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. 2019. № 8 (70), травень. Т. 1. С. 25–29.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню змістових параметрів іспанського педагогічного дискурсу на межі ХІХ–ХХ ст. З’ясовано, що ідея іспанського «просвітницького регенераціонізму» — мейнстрим цього дискурсу. Іспанські інтелектуали обґрунтовували провідне значення народного просвітництва та культурного прогресування країни у її прагненні до оновлення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9491
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.