Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9529
Назва: Прасологічна підвалина соціальної педагогіки в іспанському педагогічному дискурсі 1890–1920-х років
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Карпова, Ірина Гораціївна
Ключові слова: соціальна педагогіка
прасологія
колективна (народна) воля
іспанський педагогічний дискурс
іспанські педагоги
Дата публікації: 2023
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І., Карпова І. Г. Прасологічна підвалина соціальної педагогіки в іспанському педагогічному дискурсі 1890–1920-х років. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 23 (179) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 49-54. (Серія: Педагогічні науки)
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Актуалізація соціально-педагогічних ідей в іспанському педагогічному дискурсі 1890–1920-х років сприяла оформленню соціальної педагогіки як самостійного потужного наукового напряму. Чому на межі ХІХ – ХХ століть іспанськими інтелектуалами спліталися соціально-педагогічні і прасологічні ідеї – питання, яке потребує особливої уваги. Мета роботи передбачає вивчення контенту іспанського педагогічного дискурсу 1890–1920-х років та обґрунтування значення установлення зв’язку концептів «соціальна педагогіка» і «колективна (народна) воля» іспанськими педагогами на межі ХІХ – ХХ століть.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9529
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прасологічна підвалина соціальної педагогіки.pdf375.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.