Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9537
Назва: Зарубіжний досвід освітніх інновацій: історико-педагогічний наратив
Автори: Янченко, Тамара Василівна
Ключові слова: освітні інновації
історико-педагогічний наратив
експериментальна педагогіка
соціальна педагогіка
педологія
Дата публікації: 2023
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Янченко Т. В. Зарубіжний досвід освітніх інновацій: історико-педагогічний наратив. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 23 (179) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 141-147. (Серія: Педагогічні науки)
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Мета статті – розглянути історико-педагогічний досвід розвитку інноваційної педагогічної думки у зарубіжних країнах у кінці ХІХ – на початку ХХ ст. Методологія. У дослідженні застосовано проблемний, системний і синергетичний, герменевтичний і наративний підходи. У процесі дослідження було використано загальнонаукові методи аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення. Це дозволило створити цілісну картину освітніх інновацій і звернути увагу на окремі напрями інноваційної педагогіки кінця ХІХ – початку ХХ ст.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9537
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зарубіжний досвід освітніх інновацій.pdf374.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.