Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9545
Назва: | Семантичний аналіз поняття професійної самостійності вчителя |
Автори: | Музиченко, Світлана Василівна |
Ключові слова: | самостійність професійна самостійність учителя професійна педагогічна діяльність самостійне педагогічне мислення професійна самодостатність |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. праць |
Бібліографічний опис: | Музиченко С. Семантичний аналіз поняття професійної самостійності вчителя. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. праць. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України. Вип.21 (2-2016). Ч.1. Кам’янець-Подільський, 2016. С.139 – 145. |
Короткий огляд (реферат): | У статті зроблено короткий огляд досліджень із проблеми формування самостійності як професійної риси вчителя. Проаналізовано семантичні та психологічні джерела утворення поняття професійної самостійності вчителя. Проведено логіко-структурний аналіз запропонованого визначення окресленого поняття та встановлено його зв'язки із близькими за змістом поняттями. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9545 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Семантичний аналіз поняття професійної самостійності вчителя.pdf | 123.86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.