Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/959
Назва: | Критерії відбору текстів для формування в учнів початкової школи англомовної соціокультурної компетентності у навчанні аудіювання і читання |
Автори: | Максак, Інна Василівна |
Ключові слова: | критерії відбору текстів соціокультурна компетентність аудіювання читання учні початкової школи |
Дата публікації: | 2014 |
Бібліографічний опис: | Максак І. В. Критерії відбору текстів для формування в учнів початкової школи англомовної соціокультурної компетентності у навчанні аудіювання і читання. Сборник научных трудов SWorld. Иваново : МАРКОВА АД, 2014. Вып. 2. Т. 15. С. 16 – 21. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема відбору текстового матеріалу для формування в учнів початкової школи англомовної соціокультурної компетентності у процесі навчання аудіювання і читання. На основі аналізу сучасних досліджень виокремлено критерії відбору англомовних текстів і запропоновано джерела відбору соціокультурного навчального матеріалу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/959 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Критерії відбору текстів для формування в учнів початкової школи англомовної соціокультурної компетентності у навчанні аудіювання і читання.pdf | 147.93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.