Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/960
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаксак, Інна Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-23T17:36:07Z-
dc.date.available2020-03-23T17:36:07Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМаксак І. В. Педагогічні умови формування у молодших школярів англомовної соціокультурної компетентності в аудіюванні/читанні. Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі : матеріали VII наук.-метод. конф. з між нар. участю. Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2014. С. 97 – 98.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/960-
dc.description.abstractУспішність процесу формування у молодших школярів англомовної соціокультурної компетентності в аудіюванні/читанні залежить від дотримання низки педагогічних умов.en_US
dc.subjectаудіюванняen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.subjectчитанняen_US
dc.titleПедагогічні умови формування у молодших школярів англомовної соціокультурної компетентності в аудіюванні/читанніen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.