Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9625| Назва: | Організація підсумкового повторення та систематизації знань учнів з алгебри | 
| Автори: | Федоренко, Олена Миколаївна | 
| Ключові слова: | підсумкове повторення систематизація знань школярі алгебра  | 
| Дата публікації: | 2021 | 
| Видавництво: | Чернігів | 
| Бібліографічний опис: | Федоренко О. М. Організація підсумкового повторення та систематизації знань учнів з алгебри : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр» студ. 6 курсу, групи 61, спец.: 014 Середня освіта (Математика) / наук. керівник: к. п. н., доцент С. В. Музиченко / Природничо-математичний факультет; Кафедра математики та економіки. Чернігів, 2021. 92 с. | 
| Короткий огляд (реферат): | Систематизація та узагальнення здобутих знань та вмінь займає важливе місце у процесі математичної підготовки учнів. Ця проблема набула особливої актуальності у зв’язку із запровадженням таких форм підсумкового контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів як ДПА та ЗНО. Запорукою успіху є цілісність знань, усвідомлення числених зв’язків між елементами навчального матеріалу. Така якість математичної компетентності учня забезпечує можливість самостійного мислення. Залежність результатів від того, чи ознайомлений учень з конкретним типом задач, зводиться до мінімуму. Отже, підсумкове повторення навчального матеріалу покликане привести поняття та факти в струнку систему, розкрити зв’язки і відношення між її елементами, вивести знання на новий якісний рівень. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9625 | 
| Розташовується у зібраннях: | спец.: 014 Середня освіта (Математика) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Федоренко О. М., 2021.pdf | 3,83 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.