Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9664
Назва: Методика використання інтерактивної дошки на уроках у початковій школі (НУШ)
Автори: Галепа, Дарина Андріївна
Ключові слова: Концепція НУШ
інтерактивна дошка
конструктор уроку
інтерактивні засоби
початкова школа
освітнє середовище
урок НУШ
Дата публікації: 2022
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Галепа Д.А. Методика використання інтерактивної дошки на уроках у початковій школі (НУШ): кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр» студ. ІІ курсу, 21-М групи, спец.: 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент Н. М. Стрілецька; Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2022. 93 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі обґрунтовано актуальність проблеми проєктування та проведення уроку НУШ на основі цифрового засобу — інтерактивна дошка. Схарактеризована педагогічна концепція сучасного уроку НУШ, розкрита сутність поняття “інтерактивна дошка”, її структура та освітні можливості. Проаналізовано програмне забезпечення для інтерактивних дошок, висвітлено досвід їх використання. Розроблена система завдань у середовищі конструктора уроку Mozabook та надані методичні рекомендації щодо підвищення ефективності уроку засобом інтерактивної дошки. Експериментально перевірено ефективність розробленої методики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9664
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Галепа Д.А..pdf2.92 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.