Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9676
Назва: | Методика використання наочності в період навчання грамоти в початковій школі |
Автори: | Іванова, Діана Ярославівна |
Ключові слова: | наочність навчання грамоти початкова школа молодші школярі |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Іванова Д.Я. Методика використання наочності в період навчання грамоти в початковій школі : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр», студ. VI курсу, 61 групи, спец.: 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент О. С. Конотоп / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2021. 105 с. |
Короткий огляд (реферат): | У сучасній педагогічній науці все більша увага приділяється оптимальному поєднанню найрізноманітніших організаційних форм і засобів навчання, які дозволяють більш ефективно вирішувати навчальні та виховні завдання, максимально враховуючи зміст освітньої програми, вікові особливості учнів, розумне поєднання раціонального та емоційного в викладанні та навчанні. Соціальні запити, що пред'являються сьогодні школі, диктують вчителю потребу пошуку нових форм навчання. Однією з таких актуальних проблем і є потреба використання нових технологій в навчанні, нових форм проведення цікавих занять, які розвивали б мову, пам'ять, увагу, творчу уяву, спостережливість в учнів молодших класів. Тут особливе значення слід приділити принципу наочності, в основі якого лежать певні співвідношення чуттєвого і логічного в процесі навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9676 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Іванова Д.Я..pdf | 1.82 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.