Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9676
Назва: Методика використання наочності в період навчання грамоти в початковій школі
Автори: Іванова, Діана Ярославівна
Ключові слова: наочність
навчання грамоти
початкова школа
молодші школярі
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Іванова Д.Я. Методика використання наочності в період навчання грамоти в початковій школі : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр», студ. VI курсу, 61 групи, спец.: 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент О. С. Конотоп / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2021. 105 с.
Короткий огляд (реферат): У сучасній педагогічній науці все більша увага приділяється оптимальному поєднанню найрізноманітніших організаційних форм і засобів навчання, які дозволяють більш ефективно вирішувати навчальні та виховні завдання, максимально враховуючи зміст освітньої програми, вікові особливості учнів, розумне поєднання раціонального та емоційного в викладанні та навчанні. Соціальні запити, що пред'являються сьогодні школі, диктують вчителю потребу пошуку нових форм навчання. Однією з таких актуальних проблем і є потреба використання нових технологій в навчанні, нових форм проведення цікавих занять, які розвивали б мову, пам'ять, увагу, творчу уяву, спостережливість в учнів молодших класів. Тут особливе значення слід приділити принципу наочності, в основі якого лежать певні співвідношення чуттєвого і логічного в процесі навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9676
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іванова Д.Я..pdf1.82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.