Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9703
Назва: | Формування мотивації молодших школярів на уроках читання в НУШ |
Автори: | Найдьон, Катерина Валеріївна |
Ключові слова: | читання НУШ молодші школярі інноваційні технології читацька компетентність |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Найдьон К. В. Формування мотивації молодших школярів на уроках читання в НУШ : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр», студ. ІI курсу, 23-А групи, спец.: 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент О. В. Барнич / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2021. 96 с. |
Короткий огляд (реферат): | Процес формування читацьких інтересів дітей молодшого шкільного віку, як і становлення майбутнього умотивованого та продуктивного читача, в умовах сьогодення є ускладненим. Читацька діяльність не є пріоритетним напрямком самореалізації для сучасної дитини молодшого шкільного віку, оскільки потребує активізації вольових зусиль, належного рівня сформованості читацької навички та зацікавленості у книзі як джерелі інформації та інструменті для розвитку власної особистості. Читацька діяльність потребує спеціально організованого педагогічного впливу, що полягає у мотивації, спрямуванні, координації та контролі читацької діяльності та єдності, узгодженості дій сім’ї та школи. Особливого значення у цьому контексті набуває саме мотивація, адже вона є вектором та важливим компонентом розвитку читацької компетентності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9703 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Найдьон К.В..pdf | 2.1 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.