Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9717
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФілон, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-12-27T10:22:52Z-
dc.date.available2023-12-27T10:22:52Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationФілон І. О. Формування вмінь монологічного мовлення дітей старшого дошкільного віку на основі казок : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр», студ. VI курсу, 63 групи, спец.: 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент О. В. Кміть / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2022. 87 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9717-
dc.description.abstractМовленнєвий розвиток дитини – один з основних чинників становлення особистості в дошкільному дитинстві. Ступінь розвитку цієї сфери психіки визначає рівень сформованості соціальних та пізнавальних досягнень дитини– потреб та інтересів, знань, умінь і навичок, а також інших психічних якостей, що є основою особистісної культури. Зміст та організація освітнього процесу у сфері дошкільної освіти визначаються принципами науковості, систематичності, активності, природо-відповідності, які вимагають від педагога такої організації освітньо-виховного процесу, за якої максимально активізується діяльність дитини в пізнанні навколишнього світу, реалізації її творчих задумів та мрій.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectмонологічне мовленняen_US
dc.subjectказкаen_US
dc.subjectстарший дошкільний вікen_US
dc.subjectзаклад дошкільної освітиen_US
dc.titleФормування вмінь монологічного мовлення дітей старшого дошкільного віку на основі казокen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Філон І.О..pdf1.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.