Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9717
Назва: | Формування вмінь монологічного мовлення дітей старшого дошкільного віку на основі казок |
Автори: | Філон, Ірина Олександрівна |
Ключові слова: | монологічне мовлення казка старший дошкільний вік заклад дошкільної освіти |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Філон І. О. Формування вмінь монологічного мовлення дітей старшого дошкільного віку на основі казок : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр», студ. VI курсу, 63 групи, спец.: 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент О. В. Кміть / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2022. 87 с. |
Короткий огляд (реферат): | Мовленнєвий розвиток дитини – один з основних чинників становлення особистості в дошкільному дитинстві. Ступінь розвитку цієї сфери психіки визначає рівень сформованості соціальних та пізнавальних досягнень дитини– потреб та інтересів, знань, умінь і навичок, а також інших психічних якостей, що є основою особистісної культури. Зміст та організація освітнього процесу у сфері дошкільної освіти визначаються принципами науковості, систематичності, активності, природо-відповідності, які вимагають від педагога такої організації освітньо-виховного процесу, за якої максимально активізується діяльність дитини в пізнанні навколишнього світу, реалізації її творчих задумів та мрій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9717 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 012 "Дошкільна освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Філон І.О..pdf | 1.12 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.