Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9737
Назва: | Методика реалізації ідей розвивального навчання під час вивчення змістової лінії «Вирази» курсу математики старшої школи |
Автори: | Хуторна, Аліна Анатоліївна |
Ключові слова: | розвивальне навчання змістова лінія «Вирізи» математика старша школа розумова діяльність |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Хуторна А. А. Методика реалізації ідей розвивального навчання під час вивчення змістової лінії «Вирази» курсу математики старшої школи : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр» студ. VІ курсу, 61 групи, спец.: 014 Середня освіта (Математика) / наук. керівник: к. п. н., доцент Л. О. Соколенко / Природничо-математичний факультет; Кафедра математики та економіки. Чернігів, 2019. 68 с. |
Короткий огляд (реферат): | «Розвивальне навчання» означають як активно - діяльнісний спосіб навчання, під час якого враховуються та використовуються природні закономірності індивідуального розвитку дитини, що зумовлюють розвиток знань, умінь, навичок і способів розумових дій, самокерованих механізмів особистості, емоційно-ціннісної та діяльнісно - практичної сфер. Управління та самоуправління навчально-пізнавальною діяльністю можливе лише за умови сформованості в учнів загальних і специфічних для математики прийомів розумової діяльності, а через них – і раціональних прийомів навчальної роботи. Ці питання не втрачають своєї актуальності під час навчання основних змістових ліній курсу алгебри і початків аналізу на різних рівнях (рівні стандарту, профільному рівні), в старшій профільній школі, серед яких і змістова лінія «Вирази». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9737 |
Розташовується у зібраннях: | Магістерська р-та, спец.: 014 Середня освіта (Математика) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Хуторна А. А..pdf | 1.12 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.