Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9738
Назва: | Методичні засади розвитку критичного мислення учнів на уроках математики |
Автори: | Мацвей, Юлія Олександрівна |
Ключові слова: | критичне мислення математика інтерактивні методи та прийоми |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Мацвей Ю. О. Методичні засади розвитку критичного мислення учнів на уроках математики : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр» студ. VІ курсу, 61 групи, спец.: 014 Середня освіта (Математика) / наук. керівник: к. п. н., доцент С. В. Музиченко / Природничо-математичний факультет; Кафедра математики та економіки. Чернігів, 2019. 74 с. |
Короткий огляд (реферат): | У сучасних умовах, коли обсяг необхідних для людини знань швидко збільшується, уже неможливо робити головну ставку на засвоєння певної суми фактів. Важливо навчити самостійно поповнювати свої знання, орієнтуватися в стрімкому потоці даних. Аналіз змісту навчального матеріалу, який передбачається вивчати за чинними програмами, свідчить про те, що учні на уроках мають незначну кількість часу для опанування сучасної системи знань з математики. Зрозуміло, що за таку невелику кількість годин неможливо надати учням усі важливі знання, тому необхідно навчити їх самостійно опановувати нові технології і критично переосмислювати дані, що вони отримують. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9738 |
Розташовується у зібраннях: | Магістерська р-та, спец.: 014 Середня освіта (Математика) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мацвей Ю. О..pdf | 2.1 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.