Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9810
Назва: Реалізація технології змішаного навчання на прикладі вивчення тригонометрії у профільній школі
Автори: Добридень, Дар’я Валеріївна
Ключові слова: технологія навчання
змішане навчання
вивчення тригонометрії
профільна школа
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Добридень Д. В. Реалізація технології змішаного навчання на прикладі вивчення тригонометрії у профільній школі : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр» студ. 6 курсу, групи 61, спец.: 014 Середня освіта (Математика) / наук. керівник: к. п. н., доцент С.В. Музиченко / Природничо-математичний факультет; Кафедра математики. Чернігів, 2023. 78 с.
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах освітнього процесу актуальним є питання підвищення ефективності навчання. Це вимагає пошуку нових методів і технологій навчання, які відповідають сучасним вимогам і дозволяють ефективно розвивати творчі здібності та критичне мислення учнів. Одним із таких перспективних методів є технологія змішаного навчання, яка поєднує в собі традиційні методи навчання в аудиторії з використанням онлайн-ресурсів і технологій. Метою дослідження є розробка та апробація методичних рекомендацій щодо реалізації технології змішаного навчання на прикладі вивчення тригонометрії у профільній школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9810
Розташовується у зібраннях:Магістерська р-та, спец.: 014 Середня освіта (Математика)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Добридень Д. В..pdf2.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.