Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9903
Назва: | Педагогічні умови взаємодії дітей з розладом аутистичного спектру у закладі дошкільної освіти з дітьми нормотипового розвитку |
Автори: | Павленко, Євгенія Володимирівна |
Ключові слова: | дошкільна освіта діти з розладом аутистичного спектру заклад дошкільної освіти діти із особливими освітніми потребами |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Павленко Є. В. Педагогічні умови взаємодії дітей з розладом аутистичного спектру у закладі дошкільної освіти з дітьми нормотипового розвитку : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу магістратури, 63 групи, спец. 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент Ю. М. Смолянко / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 107 с. |
Короткий огляд (реферат): | Вважаємо за необхідне детально розглянути проблему аутизму в дітей дошкільного віку, необхідність надання їм освітніх послуг в умовах упровадження інклюзії, передбачених міжнародним та українським законодавством, а також проаналізувати проблему взаємодії дітей з РАС з дітьми нормотипового розвитку у закладах дошкільної освіти. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови ефективності взаємодії дітей з розладом аутистичного спектру у закладі дошкільної освіти з дітьми нормотипового розвитку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9903 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 012 "Дошкільна освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Павленко Є.В. Педагогічні умови взаємодії.pdf | 1.13 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.