Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9979
Назва: Психолого-педагогічне керівництво індивідуальним розвитком особистості дитини в умовах воєнного вторгнення (засобами казкотерапії)
Автори: Наумчик, Яна Володимирівна
Ключові слова: почуття безпеки
дошкільний вік
казкотерапія
розвиток особистості
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Наумчик Я. В. Психолого-педагогічне керівництво індивідуальним розвитком особистості дитини в умовах воєнного вторгнення (засобами казкотерапії) : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІІ курсу, 63 групи, спец. 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент Н. В. Притулик / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 82 с.
Короткий огляд (реферат): Дослідження індивідуального розвитку та особистісної безпеки у дітей старшого дошкільного віку в умовах воєнного вторгнення є надзвичайно актуальним завданням і має важливе соціально-педагогічне та психологічне значення. Діти є однією з найбільш вразливих груп під час конфліктів і воєнних дій. Вони можуть переживати стрес, травмівні події, втрати та інші негативні впливи, які сильно впливають на їхнє емоційне та психологічне становище. Розвиток почуття безпеки допомагає дітям легше впоратися зі стресом та травматичним досвідом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9979
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наумчик Я.В. Психолого-педагогічне керівництво.pdf1.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.