Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/998
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Янченко, Тамара Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-23T21:16:02Z | - |
dc.date.available | 2020-03-23T21:16:02Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/998 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються наукові положення, що поширилися у Російській імперії у кінці ХІХ – на початку ХХ ст., стосувалися всебічного розвитку дитини та її комплексного дослідження і були підґрунтям становлення педології. Джерелами розвитку педології стали досягнення фізіології та педагогіки. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. 2014. Випуск. 122. Серія : Педагогічні науки. С. 324–329. | en_US |
dc.subject | дитина | en_US |
dc.subject | педологія | en_US |
dc.subject | фізіологія | en_US |
dc.subject | педагогіка | en_US |
dc.subject | антропологія | en_US |
dc.subject | рефлексологія | en_US |
dc.title | Витоки становлення педологічної науки (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Витоки становлення педологічної науки (кінець ХІХ – початок ХХ ст.).pdf | 429.59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.