Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/998
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-23T21:16:02Z-
dc.date.available2020-03-23T21:16:02Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/998-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються наукові положення, що поширилися у Російській імперії у кінці ХІХ – на початку ХХ ст., стосувалися всебічного розвитку дитини та її комплексного дослідження і були підґрунтям становлення педології. Джерелами розвитку педології стали досягнення фізіології та педагогіки.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету. 2014. Випуск. 122. Серія : Педагогічні науки. С. 324–329.en_US
dc.subjectдитинаen_US
dc.subjectпедологіяen_US
dc.subjectфізіологіяen_US
dc.subjectпедагогікаen_US
dc.subjectантропологіяen_US
dc.subjectрефлексологіяen_US
dc.titleВитоки становлення педологічної науки (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.