Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/998
Назва: | Витоки становлення педологічної науки (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) |
Автори: | Янченко, Тамара Василівна |
Ключові слова: | дитина педологія фізіологія педагогіка антропологія рефлексологія |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. 2014. Випуск. 122. Серія : Педагогічні науки. С. 324–329. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюються наукові положення, що поширилися у Російській імперії у кінці ХІХ – на початку ХХ ст., стосувалися всебічного розвитку дитини та її комплексного дослідження і були підґрунтям становлення педології. Джерелами розвитку педології стали досягнення фізіології та педагогіки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/998 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Витоки становлення педологічної науки (кінець ХІХ – початок ХХ ст.).pdf | 429.59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.