Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/999
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-23T21:19:54Z-
dc.date.available2020-03-23T21:19:54Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/999-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні положення вітчизняної педології (науки про дитину) стосовно утворення та функціонування дитячого колективу. Встановлено, що увага науковців до колективу була зумовлена пріоритетом колективних цінностей порівняно з індивідуальними, що утвердився в радянському суспільстві. Автор характеризує педологічні дослідження різноманітних дитячих колективів, здійснені українськими науковцями впродовж 20-х – початку 30-х років ХХ ст.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherНаукові праці : науково-методичний журнал. Серія : Педагогіка. Вип. 239. Т. 251. Миколаїв : Вид-во ЧДУ ім. Петра Могили, 2014. С. 37–40.en_US
dc.subjectвплив колективу на особистістьen_US
dc.subjectпедологіяen_US
dc.subjectпедологічні дослідженняen_US
dc.subjectдитинаen_US
dc.subjectдитячий колективen_US
dc.titleВивчення дитячого колективу в Українській педології (20-ті – початок 30-х років ХХ ст.)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.