Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/999
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Янченко, Тамара Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-23T21:19:54Z | - |
dc.date.available | 2020-03-23T21:19:54Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/999 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто основні положення вітчизняної педології (науки про дитину) стосовно утворення та функціонування дитячого колективу. Встановлено, що увага науковців до колективу була зумовлена пріоритетом колективних цінностей порівняно з індивідуальними, що утвердився в радянському суспільстві. Автор характеризує педологічні дослідження різноманітних дитячих колективів, здійснені українськими науковцями впродовж 20-х – початку 30-х років ХХ ст. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Наукові праці : науково-методичний журнал. Серія : Педагогіка. Вип. 239. Т. 251. Миколаїв : Вид-во ЧДУ ім. Петра Могили, 2014. С. 37–40. | en_US |
dc.subject | вплив колективу на особистість | en_US |
dc.subject | педологія | en_US |
dc.subject | педологічні дослідження | en_US |
dc.subject | дитина | en_US |
dc.subject | дитячий колектив | en_US |
dc.title | Вивчення дитячого колективу в Українській педології (20-ті – початок 30-х років ХХ ст.) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вивчення дитячого колективу в Українській педології (20-ті – початок 30-х років ХХ ст.).pdf | 634.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.