Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/999
Назва: | Вивчення дитячого колективу в Українській педології (20-ті – початок 30-х років ХХ ст.) |
Автори: | Янченко, Тамара Василівна |
Ключові слова: | вплив колективу на особистість педологія педологічні дослідження дитина дитячий колектив |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Наукові праці : науково-методичний журнал. Серія : Педагогіка. Вип. 239. Т. 251. Миколаїв : Вид-во ЧДУ ім. Петра Могили, 2014. С. 37–40. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто основні положення вітчизняної педології (науки про дитину) стосовно утворення та функціонування дитячого колективу. Встановлено, що увага науковців до колективу була зумовлена пріоритетом колективних цінностей порівняно з індивідуальними, що утвердився в радянському суспільстві. Автор характеризує педологічні дослідження різноманітних дитячих колективів, здійснені українськими науковцями впродовж 20-х – початку 30-х років ХХ ст. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/999 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вивчення дитячого колективу в Українській педології (20-ті – початок 30-х років ХХ ст.).pdf | 634.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.