Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10998
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарус, Оксана Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-06-03T09:03:42Z-
dc.date.available2025-06-03T09:03:42Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМарус О. О. Булінгові стосунки в учнівських колективах як чинник загрози безпеці освітнього середовища : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентки ІІ курсу, 61 групи, спец. 053 «Психологія» / керівник: д. псих. н., проф. О.Ю. Дроздов / Навчально-науковий інститут психології та соціальної роботи; Кафедра загальної, вікової та соціальної психології імені М. А. Скока. Чернігів, 2024. 51 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10998-
dc.description.abstractВ сучасному освітньому середовищі та учнівських колективах, проблема булінгу стає все більш актуальною та загострює увагу на зростаючій загрозі безпеці освітнього простору. Булінг, або систематичне психологічне, вербальне чи фізичне насильство відносно одного чи групи учнів, не тільки порушує норми етики та моралі, але й негативно впливає на загальний клімат в учбовому закладі. У цій дипломній роботі досліджується проблема булінгових стосунків в учнівських колективах як чинник, що створює загрозу безпеці освітнього середовища.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectбезпека освітнього середовищаen_US
dc.subjectбулінгові стосункиen_US
dc.subjectучнівський колективen_US
dc.subjectбулінгen_US
dc.titleБулінгові стосунки в учнівських колективах як чинник загрози безпеці освітнього середовищаen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 053 Психологія (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марус_Булінгові стосунки.pdf896,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.