Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10998
Назва: Булінгові стосунки в учнівських колективах як чинник загрози безпеці освітнього середовища
Автори: Марус, Оксана Олександрівна
Ключові слова: безпека освітнього середовища
булінгові стосунки
учнівський колектив
булінг
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Марус О. О. Булінгові стосунки в учнівських колективах як чинник загрози безпеці освітнього середовища : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентки ІІ курсу, 61 групи, спец. 053 «Психологія» / керівник: д. псих. н., проф. О.Ю. Дроздов / Навчально-науковий інститут психології та соціальної роботи; Кафедра загальної, вікової та соціальної психології імені М. А. Скока. Чернігів, 2024. 51 с.
Короткий огляд (реферат): В сучасному освітньому середовищі та учнівських колективах, проблема булінгу стає все більш актуальною та загострює увагу на зростаючій загрозі безпеці освітнього простору. Булінг, або систематичне психологічне, вербальне чи фізичне насильство відносно одного чи групи учнів, не тільки порушує норми етики та моралі, але й негативно впливає на загальний клімат в учбовому закладі. У цій дипломній роботі досліджується проблема булінгових стосунків в учнівських колективах як чинник, що створює загрозу безпеці освітнього середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10998
Розташовується у зібраннях:спец.: 053 Психологія (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марус_Булінгові стосунки.pdf896,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.