Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7274
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриймак, Сергій Георгійович-
dc.date.accessioned2021-06-02T06:28:38Z-
dc.date.available2021-06-02T06:28:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПриймак С. Кінезіологічний підхід у спортивно-педагогічній діяльності майбутніх учителів фізичної культури. Сучасні проблеми підготовки та професійного удосконалення працівників сфери освіти : тези VIІ Міжнар. наук.-практ. конф. (23 квітня 2021 року, м. Чернігів) ; упорядн. : Н. О. Терентьєва. Черкаси : Видавець Чабаненко Ю.В., 2021. С. 71-72.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7274-
dc.description.abstractМета роботи – схарактеризувати кінезіологічний підхід у спортивно-педагогічній діяльності майбутніх учителів фізичної культури. Методологічною основою є концептуальні ідеї теорії пізнання, методологічні принципи науковості, доступності, цілісності, інтегративності, які пояснюють важливі педагогічні аспекти професійної підготовки майбутнього фахівця з фізичного виховання та спорту. Методи дослідження: для отримання найбільш значущих результатів дослідження та їх інтерпретації застосовувались такі методи: теоретичний аналіз і синтез, систематизація, узагальнення інформації, викладеної у наукових джерелах інформації.en_US
dc.publisherСучасні проблеми підготовки та професійного удосконалення працівників сфери освіти : тезиen_US
dc.subjectспортивно-педагоічне удосконаленняen_US
dc.subjectкінезіологіяen_US
dc.subjectфізичне вихованняen_US
dc.titleКінезіологічний підхід у спортивно-педагогічній діяльності майбутніх учителів фізичної культуриen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.