Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7274
Назва: Кінезіологічний підхід у спортивно-педагогічній діяльності майбутніх учителів фізичної культури
Автори: Приймак, Сергій Георгійович
Ключові слова: спортивно-педагоічне удосконалення
кінезіологія
фізичне виховання
Дата публікації: 2021
Видавництво: Сучасні проблеми підготовки та професійного удосконалення працівників сфери освіти : тези
Бібліографічний опис: Приймак С. Кінезіологічний підхід у спортивно-педагогічній діяльності майбутніх учителів фізичної культури. Сучасні проблеми підготовки та професійного удосконалення працівників сфери освіти : тези VIІ Міжнар. наук.-практ. конф. (23 квітня 2021 року, м. Чернігів) ; упорядн. : Н. О. Терентьєва. Черкаси : Видавець Чабаненко Ю.В., 2021. С. 71-72.
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – схарактеризувати кінезіологічний підхід у спортивно-педагогічній діяльності майбутніх учителів фізичної культури. Методологічною основою є концептуальні ідеї теорії пізнання, методологічні принципи науковості, доступності, цілісності, інтегративності, які пояснюють важливі педагогічні аспекти професійної підготовки майбутнього фахівця з фізичного виховання та спорту. Методи дослідження: для отримання найбільш значущих результатів дослідження та їх інтерпретації застосовувались такі методи: теоретичний аналіз і синтез, систематизація, узагальнення інформації, викладеної у наукових джерелах інформації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7274
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.