Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7593
Назва: | Трансформація освітнього процесу в умовах пандемії на прикладі викладання дисципліни «Фізіологія рухової діяльності» |
Автори: | Міщенко, Тетяна В’ячеславівна Жиденко, Алла Олександрівна |
Ключові слова: | освітній процес пандемія фізіологія рухової діяльності спортивна медицина фізична реабілітація |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Одеса |
Бібліографічний опис: | Міщенко Т. В., Жиденко А. О. Трансформація освітнього процесу в умовах пандемії на прикладі викладання дисципліни «Фізіологія рухової діяльності». Сучасні досягнення спортивної медицини, фізичної реабілітації, фізичного виховання та валеології – 2020 : ХХ ювілейна Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 120-річчю ОНМедУ, (м. Одеса, 24-25 верес. 2020 р.). Одеса, 2020. С. 79-83. |
Короткий огляд (реферат): | Останнім часом в академічних колах широко обговорюється роль дистанційного навчання та його провідних засобів у сучасному освітньому просторі. Багато фахівців вищої ланки освіти вважають дистанційне навчання одним з найефективніших засобів здійснення якісної освіти. Проте є досить велика кількість прихильників класичних методів забезпечення освітнього процесу, зокрема лекційно-практичних форм організації навчання, що передбачають візуальний контакт викладача зі студентами, їх постійну тісну взаємодію та спілкування. Мабуть найкращим виходом із цієї дискусії є використання змішаного навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7593 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Трансформація освітнього процесу в умовах пандемії на прикладі викладання дисципліни «Фізіологія рухової діяльності».pdf | 623.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.