Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/960
Назва: | Педагогічні умови формування у молодших школярів англомовної соціокультурної компетентності в аудіюванні/читанні |
Автори: | Максак, Інна Василівна |
Ключові слова: | аудіювання молодші школярі англійська мова читання |
Дата публікації: | 2014 |
Бібліографічний опис: | Максак І. В. Педагогічні умови формування у молодших школярів англомовної соціокультурної компетентності в аудіюванні/читанні. Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі : матеріали VII наук.-метод. конф. з між нар. участю. Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2014. С. 97 – 98. |
Короткий огляд (реферат): | Успішність процесу формування у молодших школярів англомовної соціокультурної компетентності в аудіюванні/читанні залежить від дотримання низки педагогічних умов. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/960 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічні умови формування у молодших школярів англомовної соціокультурної компетентності.pdf | 184.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.